W poniedziałek dobiegła końca czwarta edycja praktyk organizowanych wspólnie przez SHtraining i SWPS. W tym roku praktyki trwały od 6 lipca i były wyjątkowo intensywne (tydzień krótsze niż zazwyczaj). Tegoroczna grupa praktykantów - Kacper Pluta, Monika Puszko i Masha Kravchuk - podjęła na potrzeby swojej gry temat efektywnego zarządzania czasem i planowania.
Tegoroczna gra jest o tyle nietypowa, że opowiada o zarządzaniu czasem w formie ciekawej i nieco humorystycznej historii kryminalnej. Uczestnicy gry wcielają się we włamywaczy, którzy planują włamanie w białych rękawiczkach, jednocześnie pozyskując informacje o swoim celu, planując działania wewnątrz banku i trasę ucieczki. Gracze uczą się traktować czas jako cenny, ograniczony zasób, który jest dla nich niezbędny do ukończenia projektu z sukcesem.
Podobnie jak co roku nasi praktykanci przeszli przez cykl szkoleń obejmujący:
Podobnie jak co roku nasi praktykanci przeszli przez cykl szkoleń obejmujący:
- Podstawy projektowania gier;
- Zasady projektowania gier szkoleniowych;
- Elementy i przykłady grywalizacji;
- Podstawy grafiki komputerowej i obsługi aplikacji graficznych;
- Zasady legalnego korzystania z zasobów sieciowych;
Gratulujemy tegorocznym stażystom, a we wrześniu będziemy zapewne zapraszać na pokazy nowej gry.
Bardzo fajny cykl szkoleń. Chciałbym wziąć udział w takich praktykach :)
OdpowiedzUsuńCiekawe czy cały czas jest coś takiego organizowane... w dzisiejszych czasach to powinno być mega zainteresowanie tym tematem! Nawet w szkołach pojawiają się tego typu zajęcia.
OdpowiedzUsuń