poniedziałek, 4 stycznia 2016

Podsumowanie 2015

Na początku stycznia pora na rzut oka na drugą połowę poprzedniego roku na blogu i w naszych projektach growych. W kolejnym wpisie nieco więcej o planach na 2016 rok.

Z ciekawszych wydarzeń z 2015 roku na pewno należy wspomnieć nasz udział w Design Thinking Week, w trakcie którego testowaliśmy pierwszą wersję gry CityShaper, powstającą jako element projektu badawczego Coniuncta na Politechnice Warszawskiej. Ciepłe przyjęcie gry sprawiło, że jej wersja planszowa powstaje aktualnie dla Wrocławia, a 14 lutego organizujemy pierwszy pokaz Płockiej edycji. Jednocześnie zaczęły się pierwsze prace nad prototypem mobilnej wersji naszej aplikacji, nad którą pracuje cały zespół projektu.

fot. Jarek Niekrasz
W drugiej połowie roku skończyliśmy także prace nad grą kształtującą podstawy myślenia analitycznego dla dzieci uczących się programowania. Gra ta wykorzystywana będzie przez zaprzyjaźnioną fundację "Girls Code Fun" na zajęciach z unplugged programing dla dzieci w wieku 4-5 lat, przygotowujących do dalszej nauki informatyki w programie Scratch Junior.

http://www.girlscodefun.pl/

W sylwestra z kolei mieliśmy okazję poprowadzić ciekawą, mulitmedialną grę miejską, skierowaną do osób, które szukały sposobu na aktywne spędzenie tego wieczoru. Pomysł zrealizowaliśmy trochę spontanicznie, ale odzew był zaskakująco dobry, bo w sumie (mimo, że promocję wydarzenia zaczęliśmy kilka godzin przed jego rozpoczęciem) na spacer i zabawę z nami zdecydowało się pięć drużyn. Na uczestników czekało w sumie 15 punktów do znalezienia po obu stronach Wisły, a w nich czekały atrakcje takie jak noworoczna studia życzeń, możliwość skorzystania z porad wróżbity czy konsultacji jak pięknie wyglądać w sylwestra. Z tego miejsca możemy też pozdrowić:
  • ekipę z knajpy "Pyk i Łyk", która pozwoliła nam zorganizować w środku swojego lokalu jeden z punktów dostępowych naszej gry z rozgrzewającymi atrakcjami dla uczestników;
  • nasze dwie moderatorki, które były online z uczestnikami udzielając najdziwniejszych porad, wróżąc z kryształowej kuli, a także, w razie potrzeby, wcielając się w złotą rybkę, niedźwiedzia Janusza czy mistrza Yodę;



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz