Dziś rozpoczynamy nowy cykl na blogu. W kolejnych 25 postach będziemy opisywać mechanizmy zastosowania i praktyczne przykłady technik i mechanizmów grywalizacji w programach edukacyjnych różnego rodzaju. Cykl ten w założeniu jest skierowany do osób zajmujących się edukacją - wykładowców, trenerów, nauczycieli, które poszukują inspiracji do ulepszania metodyki prowadzenia swoich zajęć.
Photo by rawpixel.com from Pexels |
W każdym poście z tego cyklu planujemy omówienie jednej techniki grywalizacyjnej, wraz z uwarunkowaniami jej stosowania i inspirującymi przykładami możliwymi do wykorzystania w codziennej pracy w edukacji. W każdym wpisie będziemy też zamieszczać jego podsumowanie w formie jednej karty streszczającej kluczowe mechanizmy i zastosowania danej techniki. Karty mają być w założeniu praktyczną pomocą dla osób, które będą chciały skorzystać z wiedzy o grywalizacji podczas projektowania kursów, programów szkoleniowych, lekcji itd. Będą one w założeniu dostępne na blogu jako projekt do samodzielnego wydruku do dowolnych niekomercyjnych zastosowań.
Zapraszamy do śledzenia tej serii wpisów i całego bloga! :-)
Spis postów:
1) Achievementy
2) Odznaki
3) Zdolności
4) Drzewko rozwoju
5) Karta postaci
6) Misje
7) Cele opcjonalne
8) Wiedza w nagrodę
9) Ukryte treści
10) Podróż bohatera
11) Tablica rankingowa
12) Pomiar postępu
13) Poziomy osiągnięć
14) Kolekcjonowanie
Spis postów:
1) Achievementy
2) Odznaki
3) Zdolności
4) Drzewko rozwoju
5) Karta postaci
6) Misje
7) Cele opcjonalne
8) Wiedza w nagrodę
9) Ukryte treści
10) Podróż bohatera
11) Tablica rankingowa
12) Pomiar postępu
13) Poziomy osiągnięć
14) Kolekcjonowanie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz